Akut ve Kronik Ağrı İçin
Akupunktur Tedavisi

Akut ve Kronik Ağrı İçin Akupunktur Tedavisi

Ağrı, hem çok tanıdık hem de tanımlaması çok zor bir duygudur. Zihinsel ve fiziksel olarak vücudumuzu ve sosyal yaşantımızı etkilediğinden ağrı, insanların tıbbi yardım aramalarındaki en önemli nedenlerinden biridir.

Ağrının tedavisi her zaman bir zorluk teşkil etmiştir. Bu amaçla yan etkileri oldukça fazla ve bir kısmı bağımlılık potansiyeli bulunan ilaçlar kullanılmaktadır ancak ağrının tedavisinde Akupunktur güvenli ve etkili bir tedavi seçeneğidir.

AKUPUNKTUR AĞRI TEDAVİSİNE FARKLI BİR YAKLAŞIMDIR

Bilimsel olarak ağrının kaynağı;

• Cildin, kasların, kemiklerin, eklemlerin veya organların yaralanması
  • Yaralanma veya hastalığın neden olduğu hasarı iyileştirmek için veya
  • Nöropatik yani sinir sisteminin kendisinde hasar olabilir.

Buna karşılık, Geleneksel Çin Tıbbı ve Akupunktur ağrıyı tedavi ederken vücutta kaybolan dengeyi geri kazanmaya ve ağrıya neden olan vücudun Qi ve kan akışını  düzenlemeye  odaklanır. Qi, vücutta dolaşan hayati enerjidir Qi akışında sorun varsa ağrı kaçınılmazdır. Pek çok bilimsel yayın, akupunkturun hem yetişkin hem de pediatrik popülasyonda akut ve kronik ağrının güvenli ve etkili bir şekilde giderilmesini sağladığını göstermiştir. Daha da önemlisi, akupunktur ağrıda kullanımı yalnızca semptomlarda rahatlama sağlamakla kalmaz, aynı zamanda diğer ağrı yönetimi seçeneklerinin risk oluşturduğu uzun vadeli olumsuz etkileri de önlemektedir.

Akupunkturla etkili bir şekilde tedavi edilebilen hastalık, semptom ve durumlar:

Safra Kesesi Taşı ve İltihabında Oluşan Ağrı, Dismenore, Peptik ülser, akut ve kronik gastrit, gastrospasm ağrıları, Fasial ağrı, Baş Ağrısı, Diz Ağrısı, Bel Ağrısı, Sabah Yorgunluğu, Boyun Ağrısı, Diş ile İlgili Ağrılar, Omuz Eklemi Ağrısı, Postoperatif Ağrı, Kolik, Romatoid Artrit, Siyatik, Burkulma ve Tenisçi Dirseği.

Akupunktur tedavileri kliniğimizde çeyrek asırdan daha uzun zamandır bu konu üzerinde çalışan Medikal Estetik Hekimi ve Akupunktur Uzmanı Dr. İbrahim KOÇ tarafından uygulanmaktadır.