Kilo Kontrolünde
Akupunktur Tedavisi

Kilo Kontrolünde Akupunktur Tedavisi

Dünya Sağlık Örgütünün bir salgın olarak kabul ettiği obezite günümüzde çok önemli bir halk sağlığı sorunudur.

Obez veya fazla kilolu olmak sadece kendi imajınıza zarar vermekle birlikte  ; aynı zamanda sizi kalp hastalığı, diyabet ve inme gibi kronik sağlık durumları geliştirme konusunda daha yüksek bir risk altına sokmaktadır. Obez olan hastalar boyun ağrısı, sırt ağrısı ve diz ağrısı gibi ilişkili sorunlardan muzdarip olabilir. Bunun nedeni, fazla kiloların vücuda çok fazla yük bindirmesidir.

Geleneksel Çin Tıbbına göre, kilo alımının temel nedeni aşağıdaki organların işleyişindeki dengesizlikten kaynaklandığı görüşü hakimdir:

Endokrin sistem, özellikle tiroid bezleri

Böbrek

Karaciğer

Dalak

Kilo kaybı için akupunktur tedavisinde “qi” akışında dengeyi yeniden sağlanarak :

• Metabolizma geliştirilir
  • Stres azaltılır
  • İştah dengelenir.
  • Vücut enerjisi dengelenir. Kilo vermenin önemli bir bileşeni olan aktif bir yaşam tarzı ve enerjik olmak çok önemlidir akupunktur bunu sağlar.

Akupunktur vücudu ve zihni iyileştirmenin yan etki içermeyen doğal bir yoludur, Cildinize iğne batırma fikri ilk başta ürkütücü gelebilir ancak, işlem bu konuda çok uzun yıllardır deneyimli ve eğitimli  lisanslı Medikal Estetik Hekimi ve Akupunktur Uzmanı Dr.İbrahim KOÇ tarafından ağrısız ve son derece güvenli bir şekilde uygulanmaktadır. Enfeksiyon riskine karşı kliniğimizde kullanılan akupunktur iğneleri tek kullanımlık ve tek tek ambalajlı uluslararası standarttadır. Deneyimli ve kalifiye bir akupunktur uzmanı doktordan tedavi aldığınızdan emin olmalısınız.