Paris Işıltısı-NCTF
(New Cellular Treatment Factor)

Yeni Hücresel Tedavi Faktörü İle Cilt Gençleştirme

Paris Işıltısı

Ciltte gözle görülür yaşlanma belirtilerini düzeltmek için her cilt tipine uygun ameliyatsız estetik uygulamadır. Yorgun, donuk ciltler ile yaşlanma belirtileri göstermeye başlayan, ince çizgiler, kırışıklıklar, sarkma ve incelmiş olgun ciltler için yüksek düzeyde canlanma ve nem sağlayan uygulamadır. Özellikle dinlenmiş, sağlıklı görünen bir cilt düşünen kadın ve erkekler için uygundur. Uygulama yaş aralığı geniştir.

Uygulama uzun süreli bir tedavidir ve tek seferlik bir enjeksiyon değildir, en iyi sonuçları almak için en az  ve 0rtalama 3-5 seans uygulama gerektirir. Sonrasında 3-6 ay aralarla ek uygulama gerekir. Doktorunuzun talimatlarına uymanız önemli. Profesyonel bir doktor tarafından uygulanmalıdır yaklaşık 30 dakikalık zamanda yapılır.Öncesinde lokal anestezi uygulanır. Sonuçları ve bunların kalıcılığını etkileyen faktörler cilt kaliteniz, yaşam tarzınız ve yaşınızdır.

Enjeksiyondan Sonra Yapılması Gerekenler

Enjeksiyondan sonra 12 saat makyaj yapmayınız. Tedavi edilen bölgeye dokunmaktan veya ovalamaktan kaçının. İşlemden sonra en az 48 saat boyunca aşırı sıcaklıklara (sauna, hamam) ve ayrıca güneşe veya UV ışınlarına uzun süre maruz kalmaktan kaçının.

Herhangi bir enjeksiyondan sonra normal lokal reaksiyonlar şişlik, morarma, kızarıklık, meydana gelebilir ve birkaç gün sürebilir. Herhangi bir sorunda doktorunuza başvurun.

İstenmeyen Etkiler

Genellikle 24 ila 48 saat içinde kaybolan kızarıklık veya hafif lokal iltihaplanma;

Hafif ödem ve küçük hematomlar oluşabilir, ancak 48 saat içinde kaybolur;

Enjeksiyon bölgesinde, enjeksiyondan sonra hızla ve kendiliğinden duran minimum kanama;

Enjeksiyon bölgesinde geçici ağrı.

Bir haftadan uzun süren herhangi bir iltihabı reaksiyonu veya diğer herhangi bir yan etkinin ortaya çıkışını mümkün olan en kısa sürede doktorunuza bildirmelisiniz.