Yüz
Mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi

Uygun koruma ve bakım olmadan, özellikle göz, ağız ve alın çevresinde kısa sürede ince çizgiler ve kırışıklıklar oluşabilir. Cilt donuk ve kuru görünebilir, bu da sizin istenmeyen bir şekilde görünümünüze neden olabilir. Mezoterapi sağlıklı, genç bir cilt için temel yapı taşlarını yeniden sunarak, doğal görünüme katkı sunar

Mezolift Uygulaması

Cildin ihtiyaç duyduğu, zamanla eksilen veya cildin onarım kapasitesini artırabilme özelliğine sahip olan maddelerin yerine konulması işlemidir.
Donuk ve mat cilt, yorgun ifade, elastikiyet kaybı sarkma problemlerinde daha çok hyaluronik asit, glukozamin sülfat, balık yumurtasından elde edilen DNA ekstreleri ve son dönemde oldukça sık kullanılan aminoasit karışımlarının kullanıldığı etkili bir uygulamadır.

MesoGlow Enjeksiyon Tedavisi

MesoGlow, yüz gençleştirme, cilt sıkılaştırma ve yaşa bağlı hasarın tersine çevrilmesi ile sonuçlanacak belirli alanlara az miktarda farklı antioksidan ve amino asit kokteyllerinin enjekte edildiği yüz için bir mezoterapi tedavisi şeklidir.Cildin yaşlanması, sarkması ve kırışması, yağ birikimi, cilt elastikiyetinin kaybı ve aşırı serbest radikal hasarından oluşur. Serbest radikal hasarını ortadan kaldırarak, Cildin nemlendirilmesi,sıkı,dolgun ve daha canlı görünmesini sağlar. MesoGlow, bu alanlarda dermal dolgu maddelerini tamamlar. Yüz için MesoGlow enjeksiyonu, doğal olmayan görünüm ve cerrahi yüz germede ağrılı bir iyileşme olmaksızın yüz, göz çevresi ve boyun bölgesini gençleştirir. Göz ve dudak çevresindeki ince çizgiler için iyi bir tedavidir.Tedaviler, optimal sonuçlar için genellikle altı seans kadar üç hafta arayla yapılır.