Japon Akupunkturunda 7 Etki Tekniği İle
Kilo Kontrolü

Japon Akupunkturunda 7 Etki Tekniği İle Kilo Kontrolü

akupuntur ile zayıflama

Obezite günümüzde Dünya Sağlık Örgütünce salgın bir hastalık olarak kabul edilmektedir.Pek çok nedeni ve tedavi seçenekleri mevcuttur.

Japon akupunkturu obeziteyle mücadelede temelde vücutta bozulmuş olan nöroendokrin dengenin yeniden kurulmasını esas alır. Bu amaçla kullanılan Japon iğneleri, vücuttaki enerjiyi ve metabolizmayı düzenleyen anahtar olarak işlev görür.

Japon Akupunkturunda 7 etki  tekniği ile  kilo kaybı

Teknik vücut fonksiyonlarını optimize ederek 7 yolla kilo kaybını sağlamaktadır.

1- Sindirimi İyileştirilmesi

Mide ve böbrek  sisteminin işleyişini iyileştirmek ,yavaş sindirimi önleyerek ve bağırsak sağlığını iyileştirmek, sizi hareketsiz tutabilecek veya yağ birikmesine yol açabilecek kabızlık, şişkinlik ve diğer gastrointestinal sorunları önlemek.

2- Vücuttaki İltihabın Azaltılması

Bağırsakta, kaslarda ve vücudun diğer dokularında iltihaplanmaya ,metabolizmanın yavaşlamasına ve bağışıklığın düşmesine neden olan oksidatif stres seviyesini azaltılması.

3- Vücutta Aşırı Sıvı Birikiminin Engellenmesi

Böbrek ve endokrin sistemi dengeleyerek vücutta aşırı su tutulmasının engellenmesi.

4- Hormon Üretiminin Dengelenmesi

Hormon seviyelerindeki dengesizlik ,sindirim, bilişsel fonksiyonlar ve bağışıklık sistemi işlevlerine kadar birçok farklı bedensel süreci olumsuz etkilemektedir.Vücut ve kulakta yapılan mikrosistem tedavisi ile hormon seviyelerinin dengelenmesi.

5- Metabolizmanın Dengelenmesi

Tiroid bezi akupunktur tedavisi, metabolizma ile ilgili olarak vücudun kilit bölgesidir bu bölgenin dengelenmesi, yağ yakma oranının arttırılması, günlük aktivitelerin  kalori yakmada ve kilo vermede daha etkili hale getirilmesi.

6- Ruhsal Dengenin Sağlanması

Vücutta stres ve kaygıyı ortadan kaldıran endorfinleri salgılatılarak strese bağlı yemenin kontrol altına alınması.

7- Kilo Kontrolünde Japon Akupunkturunda Hassas Noktalar

Japon akupunktur tekniği, kilo kaybı için çok farklı etkin noktaların içinde barındığı özel bir microsistem kullanmaktadır. Vücudun hormonal ve enerji akışı doğrultusunda dengenin sağlanması kilo kontrolünde çok önemli bir unsurdur.

Kilo verme stratejisinde Japon akupunktur tekniği, yaşam tarzınızdaki veya davranışınızdaki gereklik değişiklik,  size uygun diyet ve düzenli egzersiz birlikte yürütülmelidir.

Kilo vermede deneyimli bir akupunktur uzmanı bulmak, kilo vermeyi teşvik etmeye odaklanan bir tedavi planı belirlemede önemli bir ilk adımdır. Kliniğimizde japon akupunktur tedavisi bu konuda yaklaşık 30 yıla yakın bir süredir, binlerce hastasında başarıyla uygulamış ,lisanslı Akupunktur Uzmanı ve Medikal Estetik Hekimi Dr.İbrahim KOÇ tarafından büyük bir özen ve dikkatle uygulanmaktadır.

Sizde bir tedavi planlıyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.