Lipoliz Uygulaması ile
Bölgesel Zayıflama

Lipoliz Uygulaması ile Bölgesel Zayıflama

Lipoliz vücudun doğasında bulunan yağ eritici ilaçların (fosfatidilkolin), mikro enjeksiyon tekniği kullanılarak yapılan yağ eritme işlemidir.

Lipoliz tedavisinin temel amacı, bölgesel yağların sağlıklı eritilmesidir. Tedavi, hastaların günlük rutinlerinde kesinti yapmaz. Lipoliz bir zayıflama yöntemi değildir. Bölgesel incelme ve cilt kalitesini arttıran bir yöntemdir. Lipoliz bilimsel çalışmalarla desteklenmektedir ve doğru uygulandığı takdirde sonuçlar daha etkilidir. İdeal kiloya yakın ancak bölgesel yağ birikimi bulunan kişiler ideal adaylardır. Liposuctiona alternatif bir yöntemdir.

Seans sayısı kişiye göre değişmekle birlikte ortalama 2 hafta arayla ve 4-8 seans uygulanır.

Kollar, bacaklar, boyun, karın ve kalçalar uygulanır. Selülitli bölgelere uygulanabilir.

Çok ince iğnelerle uygulanır. Hafif kızarıklık, kaşıntı, hassasiyet, ödem ve bazen de küçük morluklar görülebilir. Enjeksiyondan sonra uygulama bölgesinde sıcaklık artışı ve ağrı olabilir. Çoğunlukla bu belirtiler 1-3 gün içinde kaybolur.

Sonuçlar 2-3 hafta içinde görünür hale gelir ancak yağ hücrelerinin erimesi daha uzun süre devam eder.

Kullanılan ilaç Amerika ve Avrupa’da kolesterol seviyesini düşürmek ve bazı hastalıkları tedavi etmek için güvenle kullanılmaktadır. Deneyimli profesyoneller tarafından uygun şekilde uygulanmalıdır.

Hamilelik, diyabet, kalp hastalıkları, kanser, karaciğer hastalıkları gibi durumlarda lipoliz uygulanmaz.